• REGISTRUJ SE
  • KONTAKT
  • RSS FEED

Domino magazin

Zdravo život

Zašto da nabavite psa

Deca koje provode vreme sa psima su zdravija

Zašto da nabavite psa

Copyrightsxc.hu

Povezano

Bebe koje provode vreme sa psima imaju manje ušnih i respiratornih infekcija od onih koje nemaju ljubimce u kući.

Istraživanje ne objašnjava tačno zašto je to tako, ali ako bebe provode bar deo dana sa ljubimcem u prvoj godini života, u kasnijim godinama će jači imunitet.

Mačke takođe imaju uticaj i štite bebu, iako je sada efekat proučavan isključivo sa psima.

Istraživanje je rađeno sa 397 dece u Finskoj čiji su roditelji vodili dnevnik svake nedelje i upisivali u kakvom je stanju zdravlje deteta tokom prve godine života, od devete do 52 nedelje života.

Sve u svemu, bebe koje imaju kuce će imati 30 % manje šansi da “zarade” infekcije respiratornih sistema – što uključuje kašljanje, rinitis i druge bolesti, a oko polovina je smanjila mogućnost ušnih infekcija.

Ako deca imaju kontakt sa psima kod kuće, ona će biti znatno zdravija, pokazuje studija koju su vodili stručnjaci na univerzitetskoj bolnici u Finskoj.

Najviše zaštite dobila su deca koja su imala psa u blizini šest sati dnevno, u poređenju sa decom koja nisu imala psa ili je pas bio napolju.

Razlike su značajne i kada se ne gledaju ostali faktori: dojenje, roditelji pušači ili astmatičari.

Takođe, deca koja su se razbolela, a živela su sa psom pila su manje antibiotika tokom terapije i infekcija bi kraće trajala.

Ranije studije su bile oprečne, pa su neke dokazivale da ljubimci ne donose nikakav boljitak deci, dok su druge dokazivale uticaj ljubimaca na smanjenje prehlada i stomačnih infekcija.

Ova studija se razlikuje od ranijih jer uključuje samo decu u prvoj godini života, ali ne i stariju.

0 rejtinga
Komentari Registruj se!

ADV

ADV

ADV

NAJČITANIJE OVE NEDELJE

ADV

ADV

Bik

Bik

21.04 - 20.05

  • ZDRAVLJE:

    Sport u večernjih satima će prijati

  • PSIHA:

    Tražite savet prijatelja

  • LJUBAV:

    Emocionalno ste stabilni. Ipak, na tome mora da...

Pogledaj ceo horoskop za danas

ADV

ADV

ADV

90
share